OddThemes © 2015
Bugün saat akşam 7 civarı tüm hazırlıklarımı yaptım. Forma ve taytımı giydim. Suluğumu doldurdum , kaskımı aldım ve evden çıktım. Buca'da oturduğum için Konağa giderken konak tünelini kullanıyorum. Biraz trafikte bisiklet sürüp tüneli geçtikten sonra nihayet bisiklet yoluna ulaştım. Yaklaşım 10 km hız ile yavaş yavaş , günbatımı'nın tadını çıkara çıkara bisikletimi sürdüm. Bazı yerlerde durup fotoğraflar çektim. Alsancak taraflarına geldiğim zaman çimlerin üzerine bisikletimi koyup oturdum. Giderken yanımda getirdiğim filtre kahveyi içerken İzmir'in o güzel kordon manzarasında güneşin batışını seyrettim. Artık hava kararmış ve kahvemi bitirmiştim. Yavaştan toplandım ve dönüş için yola koyuldum. Buca tarafına çıkarken eğim biraz fazla olduğu için terleye terleye yokuştan bisikletimi sürdüm.






0 yorum: